۲۳ خرداد ۱۳۸۹

پتانسیل صرفه جویی در مصرف بنزین استاندارد GF-5 نسبت به GF-4

 پیش بینی میشود در سال 2011 حدود 1 میلیارد دلار، سال 2012  1.8 میلیارد دلار و تا سال 2015 هر سال 2 میلیارد دلار سود و یا صرفه جویی از محل بالا بردن استاندارد روغن موتور از GF-4 به GF-5 فقط در کشور آمریکا حاصل شود.


۷ نظر:

ناشناس گفت...

بنظر شما کیفیت روغن گیربکس اتوماتیک (مانند Dexron III) همانند روغن موتور برای بهبود عملکرد ماشین (مثل شتاب و ...) و طول عمر آن مهم هست؟

Unknown گفت...

صد در صد موثر است.

ناشناس گفت...

ح.ب
سلام خسته نباشید
یه سوال خیلی مهم داشتم .
من قصد دارم نمایندگی یکی از شرکتهای سپاهان و یا بهران را بگیرم . تو اینترنت اطلاعات درست و غلط زیادی هست . من گیج شدم .از یه طرف خوندم محصولات اسپیدی کیفیت بالایی دارند ......از طرفی زیاد بودن اونایی که گفتن محصولاتش خوب نیست ......از طرفی بهران به نظر میاد طرفدار زیاد داره . من دنبال یه شرکتم که هم در حال حاضر و هم در آینده طرفدار زیاد داشته باشه .
یه جایی نوشته بود بهران روغن پایه رو از توتال فرانسه وارد می کنه ...مگر خودش روغن پایه تولید نمی کنه ؟؟؟؟؟؟؟
شما راهنماییم کنین .......

Unknown گفت...

دوست عزیز جواب سووال شما را بهتر است یک کارشناس بازار و بازاریابی بدهد. محصولی که طرفدار بیشتری داشته باشد بستگی به فعالیت های بازاریابی یک شرکت دارد. بخصوص محصولاتی که تعیین کیفیت آن ها از دست اکثریت مشتریان آن ها خارج است.
من فقط می توانم بگوییم شرکتی را انتخاب کنید که تکاپوی بیشتری داشته و برای مشتریانش احترام بیشتری قائل باشد.

ناشناس گفت...

جناب خسروی
سلام و خسته نباشید
نمی خواهید مطلب جدیدی در سایتتون قرار دهید، مثلا در مورد آخرین روغن های موجود در بازار یا . . .؟
با تشکر

ناشناس گفت...

با سلام و تشکر از مطالب بسیار مفیدتون
سئوال اینه که بین محصولی با استاندارد sm و mb 229.3 با گرانروی10w40 و گرانروی 14.5 در 100 درجه ولی شاخص گرنروی کل ضعیف 145 با محصول دیگری با گرانروی 5w50 استاندارد mb 229.1 sm و شاخص کل 178 و شاخص 100 درجه ضعیف 18 به نظر شما کدامیک امتیاز بیشتری دارد ؟

Unknown گفت...

استانداردهای API و MB بسیار جامع هستند. جنبه های پنهان روغن موتور در این آزمون ها هویدا می شود. اولویت انتخاب با استاندارد بالاتر است.